Bloggar från telefonen!

Hallå igen!

Internet hemma fungerar inte vilket är jätte deprimerande... Jag som hade tänkt fixa bloggen med design osv men det får visst bli en annan dag!

Blogg.se har äntligen kommit till Android vilket är en lättnad med tanken på att jag nu kan blogga
ännu mer!

Jag hade tänkt att jag skulle dra igång med "Dagens Outfit" men vi får minsann se hur det blir med det nu när Internet krånglar! Men jag gör det så fort jag kan!

Ha en super mysig höst Onsdag, för det ska jag ha!



Mys dressen är på och Vänner ljuder i bakgrunden! HÄRLIGA ONSDAG! (Mobil.kamera.dålig)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smurffia

Den 12 augusti 1996 kom jag till världen och namnet blev Sandra. Håller hus i Märsta, några få mil från Stockholm. I den här bloggen bjuder jag på allt mellan foto, stil & min vardag. En kreativ blogg där man upptäcker min stora kärlek till träning, mode, inredning och fotografering!

RSS 2.0