DAGENS OUTFIT!


(Jeans- B'young, skjorta- H&M, halsduk- Gina Tricot) till denna sköna men snygga outfit bär jag min svarta skinnjacka, svarta boots och min nya fina randiga ryggsäck!
Godmorgon! Hoppas att ni har sovit gott för det har jag! Sängen var så otroligt skön att jag faktiskt inte ville gå upp! Men nu sitter jag på tåget på väg till skolan för att göra lite nytta nu i slutet av denna vecka! Jag laddade kameran igår för att jag skall kunna ta bättre bilder på min outfit osv... så håll ut! Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smurffia

Den 12 augusti 1996 kom jag till världen och namnet blev Sandra. Håller hus i Märsta, några få mil från Stockholm. I den här bloggen bjuder jag på allt mellan foto, stil & min vardag. En kreativ blogg där man upptäcker min stora kärlek till träning, mode, inredning och fotografering!

RSS 2.0